Sammakkokankaan Kuvakisa käynnissä 31.8.2018 asti!

Vuonna 2019 Sammakkokankaan jäteyhtiön perustamisesta ja varsinaisen toiminnan aloittamisesta on kulunut 15 vuotta. Haluamme juhlistaa merkkivuotta kaikkien asiakaskuntiemme kanssa. Vuodelle 2019 on tekeillä kalenteri, joka juhlistaa asiakaskuntiemme kaunista luontoa, ja kuka tietäisikään kuntansa kauneimman paikan paremmin kuin asukas itse.

Kalenteria varten järjestämme kuvakisan, johon voi osallistua lähettämällä osakaskunnassa otetun valokuvan sähköpostitse osoitteeseen info@sammakkokangas.fi. Sähköpostin otsikoksi tulee laittaa ”Kuvakisa 2018”. Viestiin tulee kirjoittaa kuka kuvan on ottanut, kuvan ottajan yhteystiedot sekä missä kunnassa kuva on otettu.

Kuvakisaan osallistuneiden kesken palkitaan kolme parasta kuvaa, jotka pääsevät myös vuoden 2019 juhlakalenteriin. Voittaja valitaan raadilla, johon kuuluu neljä henkilöä. Voittajille ilmoitetaan asiasta henkilökohtaisesti.

Koska kuva päätyy kalenteriin, pyydämme lähettämään vain vaakakuvia. Kuvan tulisi olla mahdollisimman suuri ja hyvällä resoluutiolla otettu. Kuvien tulee olla jpg-muodossa. Osallistua saa vain kuvilla, joihin kuvan lähettäjällä on kaikki oikeudet.
Osallistua saa enintään kolmella (3) kuvalla per henkilö.

Kuvakisa päättyy 31.8.2018. Tämän jälkeen lähetettyjä kuvia ei enää huomioida kisassa.

Kalenteri vuodelle 2019 jaetaan asiakkaillemme joulukuussa 2018.