Sammakkokangas Oy hakee palvelusuunnittelijaa

Sammakkokangas Oy on noin 15 vuotta toiminut kuntien omistama jäteyhtiö. Yhtiö tuottaa omistajakunnilleen jätelaissa kuntien vastuulle määritellyt palvelutehtävät. Toimintoihin kuuluvat jätteiden vastaanotto, lajittelu, jätekeskuksen ja -asemien ylläpito, aluekeräyspisteverkoston ylläpito, jäteneuvonta, tiedotus ja laskutus.  Yhtiön osakaskuntia ovat Äänekosken, Saarijärven ja Viitasaaren kaupungit sekä Pihtiputaan, Karstulan, Uuraisten, Petäjäveden, Kinnulan, Kannonkosken ja Kivijärven kunnat. Yhtiön pääpaikkana toimii Sammakkokankaan jätekeskus Saarijärvellä.

Sammakkokangas Oy:n toiminta on uusien osakaskuntien myötä laajentumassa ja etsimme asiakaspalveluumme moniosaajaa. Oletko sinä etsimämme palvelusuunnittelija.

Toivomme hakijoilta tehtävään soveltuvaa ammattikorkeakoulututkintoa (tai vastaavaa aikaisempaa opistoasteen koulutusta) sekä aikaisempaa työkokemusta monipuolisista asiakaspalvelutehtävistä. Tehtävässä menestyminen edellyttää myös aitoa kiinnostusta alaa kohtaan sekä halukkuutta kehittää yhtiön tarjoamia palveluita.

Palvelusuunnittelijana työskentelet viiden henkilön tiimissä ja tehtäväkenttäsi kattaa laajasti pienen yrityksen asiakaspalvelun työt. Työnkuvaasi sisältyy monipuolisesti palveluiden suunnittelua, organisointia ja asiakaspalvelua. Yhtiön kirjanpito on ulkoistettu, mutta odotamme sinulta ymmärrystä talousasioista, jotta pystyt ottamaan nämä huomioon palveluiden kehittämisessä ja suunnittelussa. Odotamme sinulta erinomaista tietoteknistä osaamista ja asiakaspalvelutaitoja.

Toivomme sinulta persoonana järjestelmällisyyttä ja suunnitelmallisuutta sekä innokkuutta uuden oppimista ja toiminnan kehittämistä kohtaan. Sinulta löytyy myös joustavuutta työtehtäviä kohtaan ja pystyt tarvittaessa auttamaan muita työkavereitasi.

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja haastavan päivätyön. Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva. Noudatamme kuuden kuukauden koeaikaa. Työsuhde alkaa 1.2.2019 tai sopimuksen mukaan.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja CV:si 29.10.2018 klo 10:00 mennessä. Liitä hakemukseesi palkkatoive. Älä lähetä työ- tai opintotodistuksia. Haastetteluun kutsuttavilta todistukset pyydetään ottamaan mukaan haastatteluun.

Hakemukset tulee jättää sähköpostitse osoitteeseen outi.ruuska@sammakkokangas.fi

TAI

vaihtoehtoisesti voit lähettää hakemuksen osoitteella: Sammakkokangas Oy, Outi Ruuska, PL 13, 43101 Saarijärvi